Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Carina - 28 februari 2015 09:31

Av Carina - 28 februari 2015 09:17

Ja då var boendet fixat i Spanien. I och för sig inte förrän den 1/9 och fram tills dess löser det sig säkert. I västa fall får vi sova på stranden    . Försäljningen har gått så där denna vecka men visst får vi in lite pengar som får bli reskassa till roliga saker på vägen ner. Måste ju åka upp i Effeltornet när vi kommer till Paris bland andra saker. Och lägenheten har det blivit lite mer plats i vart efter vi säljer prylarna. Men ett stort bekymmer hänger över mig. Vart ska vår lilla goding Diego ta vägen. Vill ju att hamnar i ett nytt kärleksfullt men bestämt hem. För det är han verkligen värd. Kommer sakna honom jättemycket men det är tyvärr omöjligt att ta med honom. Har nog aldrig haft en så snäll och nyfiken hund   men det löser sig säkert, finns säkert en vänlig själ där ute som är menad för Diego. Hoppet är väl det sista som överger en sägs det. Kan meddela att det är helt okej att sova på luftmadrass, speciellt nu när den inte läcker luft  .Så jag ska nog stå ute med resten av tiden vi har här i Sverige.

Nu är det dax för mig att göra lite nytta. Ha en underbar skön lördag!!!!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards