Direktlänk till inlägg 30 mars 2015

Koll på läget!?!?!?

Av Carina - 30 mars 2015 10:30

Jag tror, nästan, jag har koll på läget    Har gått genom viktiga papper vi ska ha med oss och det fattas bara passfoto till de nya id-korten i Spanien. Resrutten och hotel är bokade    Nästan allt skräp är kastat, max 2 vänder till tippen kvar. Allt är inhandlat till flytten   Yeeeeeeh!!!! Bara lite kvar att sälja. Sedan har jag några träffar inbokade med vänninor inbokat denna vecka   . Nu är det lite småsaker på bilen som behöver fixas och gå genom packningen så att den blir optimalt packad. Så det känns som jag har koll    Ha en bra dag!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 29 april 2015 13:20

Nu äntligen är vi på väg!!! och det känns lite overkligt att vi äntligen kommit iväg.... men nu har vil lyckats avverkat 3 städer, Ribe, Hamburg och Bremen. Det är så otroligt spännande alltihopa.... Massor av nya intryck hela tiden! Gissa om jag är ...

Av Carina - 26 april 2015 08:10

har äntligen kommit!!! bara en natt kvar på det farbaskade, tunna och hårda bäddmadrasserna    men jag stod ut och vi har verkligen slitit som djur för att allt ska klaffa... och nu är vi här.... dan före dagen "Vårt Livs Äventyr"    vissa dagar trod...

Av Carina - 25 april 2015 08:24

hade jag igår när jag att på bussen hem en sista gång... visste inte om jag skulle vara glad eller ledsen... mitt humör gick som en berg och dalbana igår... sista dagen på jobbet... fick många många kramar, tråkiga nyheter, att jag inte fick säga hej...

Av Carina - 21 april 2015 16:29

av förväntan... precis som ett barn på julafton   inför att resan och flytten snart blir av... och den blir faktiskt av lite tidigare än beräknat   ... vi åker redan nu på måndag wiiiiiiii!!!! eftersom Thomas kunde ta ledigt från sitt jobb  tidigare ...

Av Carina - 18 april 2015 15:26

vi ska ha tacos ikväll... hur tillagar man det om man inte har en stekpanna???? funkar hur bra som helst att göra det i ugnen    meeeeen vi har ingen konservöppnare kvar till att öppna majsburken! så nu får min älskade Thomas klara sig utan majs... v...

Presentation


Här är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards