Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Carina - 10 mars 2015 17:54

Thohooo!!! nu är även soffan såld! vilket gör mig jätteglad, för nu har vi inga stora saker kvar att sälja. Men nu ekar det i lägenheten   . Tomt i vardagsrummet föutom loppisgrejor och skräp. Allt blir så mycket mer verklighet.... VI SKA VERKLIGEN ÅKA!!!!! det är nedräkning som gäller.... 7 veckor och 2 dagar sen sätter i oss bilen!!!    gissa om jag längtar.... speciellt nu efter helgen då jag fick bevis att vi gör rätt. Ungarna på jobb vill inte att jag ska åka... de tycker att Thomas ka väl åka själv och jag ska bo kvar här.... Vilka goa ungar jag jobbar med   ... vi har även visningar av vår lägenhet till de tilltänkta hyresgästerna... det gör ju att allt blir med påtagligt att vi ska åka... att nu är det ingen återvändo!!!! Spanien here we come!!! samtidigt som jag har rädslan att vi inte ska hinna få till allt som måste fixas.... allt som måste sägas upp, försäkringar, vad som gäller i Spanien, alla blanketter som måste fixas o.s.v men på sätt och vis är det trevliga bekymmer.... men gissa ojg ser fram emot resan ner... allt vi kommer attuppleva... WOW!!!! svårt att greppa...   

Presentation


Här är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards