Direktlänk till inlägg 28 mars 2015

Telefonsamtal

Av Carina - 28 mars 2015 07:13

Det är inte kul att få ett telefonsamtal mitt i natten. Jag vet ju att det är ju ingen som ringer om det är absolut nödvändigt. Men i natt hände det!!!   Min mammas sambo Leif ringer och säger att min mamma är nästan medvetslös och hemtjänst har ringt efter en ambulans.... Gissa om jag blev klarvaken???? Tankarns börja komma... är det allvarligt??? ska jag mista min mamma oxå??? o.s.v kan inte koppla av och Thomas blev oxå väckt och vaknade med migrän...    men sent omsider så lyckades vi slumra till... ringer telefonen igen... Leif som sa att det var inget allvarligt.... förmodligen blodtrycksfall.... och så börja han dsikutera om vi kunde komma och hämta honom eftersom han hade åkt med ambulansen... klart vi kunde!!! så han skulle ringa upp sedan när det var dags.... Vi slumrar till... Telefonen ringer igen.... Leif som säger att mamma ska få komma hem och det tar förmodligen  sjuktransport hem eller taxi hem.... Puhhhh nu var det över för denna gång tack o lov!!!!! lättad men svårt att slappna av men till sist lyckades vi somna men snacka om att jag var trött när vi skulle upp tidigt idag.... har nämlige en fullspäckad dag!!! men men tar en sak i taget så blir det säkert bra i slutändan... ha en underbar dag!!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 29 april 2015 13:20

Nu äntligen är vi på väg!!! och det känns lite overkligt att vi äntligen kommit iväg.... men nu har vil lyckats avverkat 3 städer, Ribe, Hamburg och Bremen. Det är så otroligt spännande alltihopa.... Massor av nya intryck hela tiden! Gissa om jag är ...

Av Carina - 26 april 2015 08:10

har äntligen kommit!!! bara en natt kvar på det farbaskade, tunna och hårda bäddmadrasserna    men jag stod ut och vi har verkligen slitit som djur för att allt ska klaffa... och nu är vi här.... dan före dagen "Vårt Livs Äventyr"    vissa dagar trod...

Av Carina - 25 april 2015 08:24

hade jag igår när jag att på bussen hem en sista gång... visste inte om jag skulle vara glad eller ledsen... mitt humör gick som en berg och dalbana igår... sista dagen på jobbet... fick många många kramar, tråkiga nyheter, att jag inte fick säga hej...

Av Carina - 21 april 2015 16:29

av förväntan... precis som ett barn på julafton   inför att resan och flytten snart blir av... och den blir faktiskt av lite tidigare än beräknat   ... vi åker redan nu på måndag wiiiiiiii!!!! eftersom Thomas kunde ta ledigt från sitt jobb  tidigare ...

Av Carina - 18 april 2015 15:26

vi ska ha tacos ikväll... hur tillagar man det om man inte har en stekpanna???? funkar hur bra som helst att göra det i ugnen    meeeeen vi har ingen konservöppnare kvar till att öppna majsburken! så nu får min älskade Thomas klara sig utan majs... v...

Presentation


Här är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards