Direktlänk till inlägg 29 april 2015

På väg!!

Av Carina - 29 april 2015 13:20

Nu äntligen är vi på väg!!! och det känns lite overkligt att vi äntligen kommit iväg.... men nu har vil lyckats avverkat 3 städer, Ribe, Hamburg och Bremen. Det är så otroligt spännande alltihopa.... Massor av nya intryck hela tiden! Gissa om jag är trött???   Idag har det varit lite extra jobbigt eftersom jag tänkt på min bror Stefan extra mycket. Han skule nämligen bivit 48 år idag om han inte helt plötsligt ryckt bort från oss. Men vi besökte Bremens domkyrka och jag tände ett ljus och skrev ett meddelande till honom. Tungt och jobbigt men vi lever bara en gång och livet går vidare. Stefan kommer alltid ha sin speciella plats i mitt hjärta.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 26 april 2015 08:10

har äntligen kommit!!! bara en natt kvar på det farbaskade, tunna och hårda bäddmadrasserna    men jag stod ut och vi har verkligen slitit som djur för att allt ska klaffa... och nu är vi här.... dan före dagen "Vårt Livs Äventyr"    vissa dagar trod...

Av Carina - 25 april 2015 08:24

hade jag igår när jag att på bussen hem en sista gång... visste inte om jag skulle vara glad eller ledsen... mitt humör gick som en berg och dalbana igår... sista dagen på jobbet... fick många många kramar, tråkiga nyheter, att jag inte fick säga hej...

Av Carina - 21 april 2015 16:29

av förväntan... precis som ett barn på julafton   inför att resan och flytten snart blir av... och den blir faktiskt av lite tidigare än beräknat   ... vi åker redan nu på måndag wiiiiiiii!!!! eftersom Thomas kunde ta ledigt från sitt jobb  tidigare ...

Av Carina - 18 april 2015 15:26

vi ska ha tacos ikväll... hur tillagar man det om man inte har en stekpanna???? funkar hur bra som helst att göra det i ugnen    meeeeen vi har ingen konservöppnare kvar till att öppna majsburken! så nu får min älskade Thomas klara sig utan majs... v...

Av Carina - 18 april 2015 07:35

Nu är det snart dax att åka och det prirrar verkligen i magen. Allt börjar komma ikapp... bara 5 dagar kvar att jobba, allt är i princip packat klart, Thomas spelar sin sista match... så nu känns det spännande och skrämmande på en och samma gång    m...

Presentation


Här är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards