Alla inlägg den 18 april 2015

Av Carina - 18 april 2015 15:26

vi ska ha tacos ikväll... hur tillagar man det om man inte har en stekpanna???? funkar hur bra som helst att göra det i ugnen    meeeeen vi har ingen konservöppnare kvar till att öppna majsburken! så nu får min älskade Thomas klara sig utan majs... visst är det liiiiite synd om honom???    jag tror att han överlever... så är det när allt är sålt!!! vi fixar det oxå, är det inte värre problem ån så. Varför lägga energi på det! Thomas lag vann Skåneligan!!!    så vi får fira det när han kommer hem! Ha en fortsatt skön lördag!!!

Av Carina - 18 april 2015 07:35

Nu är det snart dax att åka och det prirrar verkligen i magen. Allt börjar komma ikapp... bara 5 dagar kvar att jobba, allt är i princip packat klart, Thomas spelar sin sista match... så nu känns det spännande och skrämmande på en och samma gång    man är så nära men ändå inte, samtidigt... har ju några dagar kvar som måste göras innan vi sätter oss i bilen och beger oss på vårt livs äventyr... gissa om dagarna känns långa    men sakta men säkert går dagarna en i taget.... på sätt och vis känns det sorgligt för det är kanske sista gången jag får uppleva vissa saker men å andra sidan så får jag uppleva och se saker som jag aldrig hade fått uppleva om vi inte hade flyttat.... allting har två sidor på gott och ont... och det är ju inget som säger att vi inte kommer tillbaka... kommer ju göra det för att hälsa på och så... Men snart är det dax!!!! Ha en underbar lörda!!!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards