Alla inlägg den 26 april 2015

Av Carina - 26 april 2015 08:10

har äntligen kommit!!! bara en natt kvar på det farbaskade, tunna och hårda bäddmadrasserna    men jag stod ut och vi har verkligen slitit som djur för att allt ska klaffa... och nu är vi här.... dan före dagen "Vårt Livs Äventyr"    vissa dagar trodde jag inte att vi skulle komma hit med tanke på jag kände mig rent fysikt och mådde psykiskt.... vissa dagar har varit i ett töcken... jag har ätit (för att jag måste, smakade inget), sovit och jobbat (ibland inte till 100%) men nu är dagen här snart!!!   idag står det sociala och lite uppiffning på schemat... vi ska ut till min mamma och hennes sambo för ett sista besök innan vi åker. Ikväll blir det samkväm med min pågar, ut och käka och dricka gott   uppiffningen består att vi tvättar bilen men även kollar olja och pumpar däcken så att vår bil är redo för alla mil vi ska köra. Ni får ha en skön söndag!!!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards