Alla inlägg den 21 april 2015

Av Carina - 21 april 2015 16:29

av förväntan... precis som ett barn på julafton   inför att resan och flytten snart blir av... och den blir faktiskt av lite tidigare än beräknat   ... vi åker redan nu på måndag wiiiiiiii!!!! eftersom Thomas kunde ta ledigt från sitt jobb  tidigare än beräknat så tänkte vi att vi bokar om hotellen och kommer ner 4 dagar tidigare till Marbella.... så kan vi checka av läget inför var jobbet är o.s.v och resan avslutar på ett hotell i Marbella med halvpension och pool!!!! funkar tycker jag!!! så det blir en liten minisemster innan vi börjar jobba... vi tänkte att det kändes onödigt att vi skulle sitta här hemma i Sverige och vänta på att vi skulle åka dagarna innan 1/5 (då vi skulle ursprungligen resa)... så vi beslöt att åka tidigare helt enkelt   .... så vi bokade om hotell och så... blev faktiskt liiite billigare   ... ska bli så otroooooooligt spännade och se vad vårt äventyr har att ge oss... men som jag har sagt tidigare sååååååååå går dagarna på jobb väldigt sakta.... så det är ju tur att vi har haft lite extra aktiviteter på jobb   annars hade dagarna blivit ännu längre.... och jag blir påmind på jobb ( på ett bra sätt ) hela tiden om att jag ska åka, för mina kollegor tycker oxå att det är spännande att jag ska bege mig.... men ungarna tycker inte det är kul   de vill att jag ska stanna... en elev föreslog att en kollega till mig skulle åka med min man istöllet för mig... Gulligt tycker jag!!! då vet jag att jag har gjort rätt i alla fall!!! ha en fortsatt solig dag!!!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards