Alla inlägg den 12 april 2015

Av Carina - 12 april 2015 09:01

Var det igår när vi åkte ut till min väninna och hennes man på landet. Ett par som jag kommer sakna mycket nu när vi flyttar. Men tack o lov så vill de gärna komma ner och hälsa på. Fast min väninna är flygrädd. Inte klokt vad hon offrar sig för vänskapen    vilket gör mig mycket glad. De har till och med erbjudit sig att vi kan få flytta in till dom ett tag om det skulle gå helt åt skogen. Väldigt gulligt av dom tycker jag   . När vi skulle åka hem så hade det precis börjat regna och när vi kom upp på den stora vägen så fanns det grodor och åter grodor på vägen.... en del platta med de flesta levde   ... Lite konstigt! Nu är det inte långt kvar till vårt livs äventyr... 2,5 vecka!!! Skrämmande men spännande!!!! Vi lever ett campingliv inomhus... allt är nästan sålt,bara lite småsaker kvar.... allt är nästan packat, bara lite sista minuten saker som ska packas... Så nu har jag fått känslan att nu är det på allvar.... ÄNTLIGEN!!!! Ha en skön söndag!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards