Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Carina - 31 mars 2015 18:55

Så blir jag ingen lyxhustrur!!!!   Jag har nämligen fått jobb i Spanien idag        vilket jag är sååååå glad för. Det kommer göra att det blir så mcket lättare för oss att få stanna i Spanien. Nu kommer vi ha dubbla inkomster vilket gör det lättare att "överleva" om nu föstår vad jag menar. Jag hade en intervju idag via Skype och den tog 20 minuter och sen fick jag jobbet. Gissa om jag är glad???   måste vara min "karisma"!!!! sååååååå nu är det bara en sak kvar att lösa, som vi kan göra på hemmaplan, är att hitta ett boende från maj till september. Men det är inget stort problem i och för sig. För det finns gott om campingplatser runt om och i Marbella. Gissa vem som är van och sova på en luftmadrass???    i och för sig har den krymt... det är bara en bäddmadrass nu    men jag sover helt okej på den.... MEN!!!!! Det är!!!! väldigt långt ner och upp när man ska resa sig!!!!! och jag har verkligen träningvärk i mina magmuskler    man är ju ingen ungdom längre och ändå fick jag JOBB idag!!!!!  Tjingeling!!!

Presentation


Här är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards