Direktlänk till inlägg 1 mars 2015

Hänt i helgen!!!

Av Carina - 1 mars 2015 14:27

Ja det har verkligen hänt mycket i helgen. Många saker har börjat komma på sin plats. Vi har sålt mycket av våra stora saker men soffa verkar ingen vara intresserad av   ... men men det ordnar sig nog i alla fall. Idag föll en stor sten från mitt hjärta och en mycket tung börd från mina axlar    men med stor sorg i hjärteroten så har Diego fått en ny matte. Han ska flytta in på en gård med hästar som ligger mitt i skogen och med sjöar i närheten. Tjejen som tog hand om honomblev kär i honom direkt   vilket inte är så svårt.... han skulle till och med få en egen soffa att sova i  så bortskämd lär han bli och ha det hur bra som helst. Så det var med gott samvete som vi överlämnade honom i hennes vård.... men helt plötsligt så är här tomt och tyst... ingen som följer med nyfiket var att kolla vad jag gör.... får trösta mig med att jag slipper gå ut i ösregnet ikväll!!! Lite update om Spanien så har vi även fixat första veckans boende... och resten av boendet innan vi flyttar in i lägenheten tar vi och löser när vi väl är där nere... Ha en skön söndag och nu ska jag ta mig en välförtjänad vila!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 29 april 2015 13:20

Nu äntligen är vi på väg!!! och det känns lite overkligt att vi äntligen kommit iväg.... men nu har vil lyckats avverkat 3 städer, Ribe, Hamburg och Bremen. Det är så otroligt spännande alltihopa.... Massor av nya intryck hela tiden! Gissa om jag är ...

Av Carina - 26 april 2015 08:10

har äntligen kommit!!! bara en natt kvar på det farbaskade, tunna och hårda bäddmadrasserna    men jag stod ut och vi har verkligen slitit som djur för att allt ska klaffa... och nu är vi här.... dan före dagen "Vårt Livs Äventyr"    vissa dagar trod...

Av Carina - 25 april 2015 08:24

hade jag igår när jag att på bussen hem en sista gång... visste inte om jag skulle vara glad eller ledsen... mitt humör gick som en berg och dalbana igår... sista dagen på jobbet... fick många många kramar, tråkiga nyheter, att jag inte fick säga hej...

Av Carina - 21 april 2015 16:29

av förväntan... precis som ett barn på julafton   inför att resan och flytten snart blir av... och den blir faktiskt av lite tidigare än beräknat   ... vi åker redan nu på måndag wiiiiiiii!!!! eftersom Thomas kunde ta ledigt från sitt jobb  tidigare ...

Av Carina - 18 april 2015 15:26

vi ska ha tacos ikväll... hur tillagar man det om man inte har en stekpanna???? funkar hur bra som helst att göra det i ugnen    meeeeen vi har ingen konservöppnare kvar till att öppna majsburken! så nu får min älskade Thomas klara sig utan majs... v...

Presentation


Här är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards